Sunday 21 August 2011

kerja wehh

sebulan selepas graduit sebarang kerja formal pun xdapat lagii..apalahh nasib badan ni,,.aduhaiiiiiiiiii..
aper pun aku anggap kerja  yang aku lakukan sekarang ni adalah pengalaman berguna buat aku. bak kata org bermula dari bawah tu kerja kita lebih bermakna n lebih berjaya pada masa hadapan. walau ape pun kerja yang aku buat satu perkara jer hala tuju aku iaitu matlamat tidak berubah..aku menggunakan matlamat aku tu sebagai last result untuk mendifinisikan hidup aku sebagai seorang yang berjaya, berjaya di dunia and of course la akhirat jugak nak..
namunn kerja ni xseperti apa di bayang kan..aduhiiii makk oii susah sangat tu..berpeluh-peluh ambe dibuatnya..selama ni kita tgk org buat kerja kita kata macam2 kan. ni dah kerja terutama yang terlibat dalam sektor swasta ni memang banyak dugaan la...asyik nk kejar untung jerrr..swastaaaaa kannn..
utk kejar untung ni diorang ni main sedap jer campak staf p sana sini..boleh pensan den dibuatnya.tpi ape blh buat dah memang tugas kannn.. ape pun asalkan razeki halal n masih ada rasa kesabaran dalam hati ok la .setakat ni boleh bertahan lagi la....so pada garaduit yang akan convo nanti make preparation ok...dari segi jasmani and rohani....
dengan itu aku attached jugak sebuah lagi band tempatan ni utk hilangkan boringgg k.....


No comments:

Post a Comment